Systemet kører meget dårligt

Skrevet af 2018-11-28 07:40:12
Er der andre end mig, der oplever at systemet er meget længe om at svare her til morgen den 24.11.?
Det viser også fejl. Når man har indsat et id-nummer og der endelig kommer noget frem, er det et helt andet blad.
Med venlig hilsen
Eva E, Frederiksberg
Skrevet af 2018-11-28 08:23:35
Jeg har lige prøvet, der kommer et tomt felt og så kommer bladet, men ikke konstateret fejl på nummer. Men jeg synes at det har kørt meget langsomt i lang tid.
Venlig hilsen
Jette
Skrevet af 2018-11-28 08:25:28
Ja, i mandags kørte det hele meget langsomt, især med at få bladene frem. jeg synes, at det i går var blevet en anelse bedre.

Til gengæld virkede adressefeltet og frameldt til - knappen ikke i aftes.

Jeg har sendt jeppe en mail.

Karin
Skrevet af 2018-11-28 15:34:59
Hej

Nu kl 16.30 prøvede jeg igen.
Det er ikke muligt at indsætte et id-nummer og få det rigtige blad frem. Jeg får de forrige blade frem igen og igen.
Opgiver for nu.

PS. Jeg arbejder i Firefox, hvor alle mine links ligger. Har ikke prøvet anden browser.
Med venlig hilsen
Eva E, Frederiksberg
Skrevet af 2018-11-28 18:56:19
Den værste del af problemet - at jeg ikke kunne søge på id-numre - ser ud til at være løst.
Jette foreslog at slette browserdata (historik), og det hjalp, da jeg endelig fandt ud af det.
Nu kører det igen.
Jeg troede, det var en systemfejl, men det var åbenbart bare her på matriklen.
Dog synes jeg stadig, det fungerer langsommere end tidligere.
Med venlig hilsen
Eva E, Frederiksberg